wtorek, 1 grudnia 2015

Kawa z mlekiem i miodem, mój przysmak ostatnich dni. Nadzieja na zastrzyk energii.
Śniegowa aura zmusza mnie do marzeniach o kocu, kominku i grzanym winie. To tak nieprzyzwoicie w ciągu dnia...

Najbliższe dni to zapowiedź przedświątecznego zapierdzielu, spowodowanego próżnością kobiet. O, nie mówię tego złośliwie: sama muszę mieć rzęsy i paznokcie na dwudziestego czwartego. I makijaż. I kreację. I super zdjęcia, które z wyrzutami sumienia - bo wbrew Mężczyźnie, opublikuję na fejsbÓku. Tylko czy to o to chodzi? Ludzka próżność stała się z biegiem lat nieodzowną częścią "magii", o której szumnie się mówi i której wszyscy co roku szukamy. Szaleństwo, konsumpcjonizm, brak zdrowego rozsądku. Ba! Brak jakiegokolwiek rozsądku! Telefony, zabijanie się o termin. 

"Tylko dla mnie, wyjątkowo, po osiemnastej!"

Wyjątkowo... bo przecież ja nie mam swojego życia, rodziny, nie obchodzę świąt, do których należałoby się przygotować, robiąc bezceremonialnie rozgardiasz w niewielkiej kuchni. 
Właśnie, że mam!

Dlatego też zostałam zrugana za "brak elastyczności", bo nawet w tygodniu przedświątecznym nie robię wyjątków. W  Wigilię zaś... nie pracuję wcale.

Będę piec makowca. Czekoladowca. Gotować barszcz. 

Cieszyć się rodziną.

11 komentarzy:

  1. To możemy sobie podać rękę! Rzęsy i paznokcie co prawda robię co miesiąc ale w tym roku zaszalałam i u swojej kosmetyczki pod kątem świąt na to wszystko umówiłam się już we wrześniu:D Co by czasem miejsca dla mnie nie zabrakło w tej pogoni... Bo i na tym całym "fejsbóku" muszę wyglądać jak ludź:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom do mnie nie było już miejsca na grudzień od połowy września, także dobrze zrobiłaś.:))

      Usuń
    2. A ja sobie paznokcie maluje sama :p rzęsy ... mam ochotę, ale boje sie, ze wpadnę w jakieś mało doświadczone ręce i będę wygladała źle. Mężczyzna nie ma fejsbuka? Mój nie ma i mam zakaz publikowania jego zdjeć :)

      Usuń
    3. Mój akurat ma ale w zasadzie oprócz śmiesznych filmików nic więcej nie dodaje, dlatego wkurza go, gdy ja to robię😜

      Usuń
    4. Z rzęsami niestety łatwo trafic na pseudostylistkę, napisz mi w mailu w jakim mieście potrzebujesz stylistki a ja rozeznam się i dam namiar na godną polecenia.:)

      Usuń
    5. Znaczy sie, w Norwegii sie rozeznasz? :D

      Usuń
    6. O kurna faktycznie, działam szybciej niż myślę;D

      Usuń
  2. a ja nie umiem myśleć o przygotowaniach

    OdpowiedzUsuń
  3. kawa z miodem???? oj, nie próbowałam, jakie proporcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodzę dwie łyżeczki miodu na 1/2 kubka kawy dopełnionego 1/4 kubka spienionego mleka;-)

      Usuń